Een optimale bereikbaarheid is cruciaal voor elk bedrijf. Je wil dat bellers zo snel mogelijk antwoord krijgen en gemiste oproepen snel worden teruggebeld. Met de nieuwe versie van HIP Reporter/ KPN EEN Rapportage sluit je de business van je klanten nog beter aan. Wil jij weten hoe je met deze oplossing de bereikbaarheid van jouw klanten analyseert én verbetert, dan is deze technische webinar iets voor jou.
Wallboard geeft inzicht in bereikbaarheid
Erica Bleij (Tollring) en Johan van Roekel (RoutIT) laten je stap voor stap zien hoe de tool werkt. Ze nemen je mee vanaf het moment dat je de oplossing activeert, tot aan het maken van informatieve wallboards en rapportages. Een goed ingericht wallboard is heel belangrijk want hier zie je in één oogopslag hoe het gesteld is met de productiviteit van jouw klant!
Met deze rapportages krijg je realtime inzicht in onder andere:
- Is er genoeg personeel beschikbaar?
- Zijn alle gemiste oproepen teruggebeld?
- Hoelang zijn klanten bereid om te wachten op een antwoord?
- Hoelang duurt het voordat een oproep wordt beantwoord?
Schrijf je nu in voor de interactieve webinar
Wil jij zien hoe je met HIP Reporter/ KPN de bereikbaarheid van jouw klanten verbetert? Kijk dan naar het webinar over deze geüpdatete tool. Heb je vragen? Erica en Johan leggen niet alleen uit hoe de oplossing werkt en hoe je het inricht, maar beantwoorden ook al jouw vragen. Reden te meer om je nu aan te melden!