Vanwege de ontwikkelingen in de wereld hebben we een extra webinar voor jullie! We willen in dit webinar beginnen met een persoonlijke boodschap en update vanuit Camiel Janssen (Directeur KPN Partner Network). Daarna gaan we dieper in op de telefonie en werkplekken die jij al bij ons afneemt, want er is meer mogelijk dan je denkt als het gaat om thuiswerken!

Met je bestaande tools kan de klant beter thuiswerken. We hebben veel tools die jouw klanten helpen met productief werken. Denk hierbij aan Hipper+/MijnGesprek, IAM/InContact, mSSL en Microsoft Teams. Deze tools helpen jouw klanten dagelijks tijdens hun werkzaamheden.

Maar met Corona werken veel klanten thuis. Hoe helpen deze specifieke tools dan? Hoe kunnen deze tools ervoor zorgen dat je klanten toch efficiënt en productief kunnen werken, ook al zijn ze niet op kantoor?

Op deze vragen geeft dit webinar antwoord. Frank Ruigrok (Directeur Sales) en Koen van Lieshout (Partnermanager RoutIT) nemen je mee door deze tools heen, met praktische tips en voorbeelden, specifiek gericht op het thuiswerken. We nemen jou hands on mee in de mogelijkheden die jij nu al bij jouw klant kunt inzetten en laten je zien hoe je in eenvoudige stappen de bereikbaarheid van jouw klant kunt verbeter, zodat jij je klanten nóg beter kan adviseren over de mogelijkheden en zo echte waarde kan toevoegen.

Datum en tijdstip

Deze extra webinar vindt plaats op donderdag 19 maart vanaf 14.00 uur.

 

Bekijk Webinar

Met het verzenden van uw gegevens gaat u akkoord met de Privacy Statement van WebinarTV.