Gelukt!

Bedankt voor uw interesse in:
‘Digitale Relatieweek Hobaho by Dummen Orange’

U kunt nu het webinar 'Digitale Relatieweek Hobaho by Dummen Orange' terugkijken.

Het ons al enige tijd bezighoudende corona virus, heeft helaas ook gevolgen voor onze relatiedagen bij Hobaho. De gebruikelijke manier om onze klanten te ontvangen is gezien de maatregelen niet mogelijk. Gelukkig kunnen we wel digitaal met u het gesprek aan gaan. Zo worden alle marktbroei proeven digitaal vastgelegd en vindt onze themamiddag dit jaar plaats door middel van een webinar.

Het thema is: Afzet anno 2021

Woensdag 13 januari

13.30 – 14.10 uur: Bloembollenafzet anno 2021 - Henk Westerhof, voorzitter Royal Anthos

Henk Westerhof zal ons meenemen in de ontwikkelingen in de afzet van bloembollen. Hoeveel zicht heeft de sector eigenlijk op de bewegingen in de markt en zijn ketenpartijen in staat daarop goed in te spelen of is meer ketensamenwerking gewenst?  In het afgelopen jaar is er veel gebeurd en wat gaan wij hier in de toekomst allemaal van merken?

14.10 – 14.50 uur: Import- en Exportstromen Royal FloraHolland anno nu en richting toekomst - Eline van den Berg, Specialist Supply Chain Royal FloraHolland

Eline van den Berg zal in haar verhaal stil staan bij de huidige aanvoer- en afzetstromen van Royal FloraHolland en het effect van de veranderende supply chain afgelopen jaar. Wat zal het effect zijn op prijsvorming en afzet in de komende jaren? En wat voor andere positieve en negatieve effecten kunnen we verwachten voor de jaren die gaan komen.

14.50 – 15.30 uur: Afzet van tulpen en meer - Winfried Versluis, eigenaar Flowers Connect Tulips & More

Flowers Connect had een bijzonder jaar in 2020 bij het regisseren van de verkoop van tulpen en andere producten. Volop actief in het nieuwe seizoen, wat zijn de huidige effecten van de coronacrisis op de verkoop en wat voor effect zullen zij hier de komende jaren nog terug gaan zien. Een mooi verhaal uit de dagelijkse praktijk.

                    

Terugkijken

Webinar:
‘Digitale Relatieweek Hobaho by Dummen Orange’