Praktische informatie

  • Datum: donderdag 11 april 2019
  • Tijd: Vanaf 11:00
  • Organisator:
  • New Media 2Day
  • Expert: Linda van Bakkum
    Linda van Bakkum

    Linda van Bakkum

    Office 365 consultant
    New Media 2Day

    , Office 365 consultant - New Media 2Day
  • Moderator: Niels Post
    Niels Post

    Niels Post

    Webinarhost
    WebinarTV

    , Webinarhost - WebinarTV

Op donderdag 11 april van 10:00 tot 11:00 uur praten wij je in een live webinar bij over de mogelijkheden om je medewerkers sneller productief te laten zijn en veilig te laten communiceren.

Hierbij richten we ons op medewerkers die geen eigen werkplek hebben (winkelpersoneel, horeca medewerkers, baliemedewerkers of evenement medewerkers). Deze medewerkers zijn enorm geholpen met een actueel rooster, toegang tot actuele bedrijfsinformatie zoals de aanbieding of menu van de dag en tot HR gerelateerde informatie. Omdat ze geen eigen werkplek en geen telefoon van het bedrijf hebben wordt informatie vaak via openbare kanalen gedeeld. Digitaal en soms zelfs nog op papier. Bedrijfs- en klantgegevens kunnen zo onbedoeld op straat komen te liggen!

Met de inzet van technologie als Microsoft Teams helpt deze medewerkers een volwaardig deel van de organisatie te worden. En hoe dat in zijn werk gaat laten wij tijdens dit webinar op donderdag 11 april graag zien.

Inschrijven

Webinar:
‘Retailmedewerkers productiever en veiliger laten werken’